Followers

Thursday, November 25, 2010

~25/11/2010~
hari ni majlis kahwin kawan sekolah aku kat muadzam dulu...
mulanya aku memang plan nak p wedding dia...
dah lama tak jumpa dengan kengkawan muadzam dulu...
so, kalo aku g wedding dia bleh la aku jumpa yang lain...
tapi macam xsempat plak sbb aku chow dari maktab ni pun 24hb...
aku malas nak rush ke muadzam dari kelantan...
lagipun tiket aku xbeli, onkos pun xdok...huhu
xpe la, kalo ada jodoh akan jumpa gak nanti..
i'allah...


ni dia bakal ratu sehari...
sory wei, ak amek gmbar ko dr fb je..
hehe..



ni ucapan untuk ko :


Selamat Pengantin Baru!!!
Moga berbahgia hingga ke akhir hayat....
Moga dapat anak yang comel comel macam ko...hehehe
Moga ko akan jadi isteri yang solehah, ibu yang baik...



p/s: wei, xsangka ko kawen dulu dari aku...hikhik...nnt kalo ak nak kawen aku antar kad jemputan kat ko...luv u dear!!

No comments: