Followers

Monday, November 22, 2010

caj limaposen

baru aku taw kalo keluarkan duit dari atm lebih dari 4 kali dalam sebulan akan dicaj limaposen....hakhak...siyes aku baru je taw benda ni...apakah??mungkin sbb aku jarang keluarkan duit kot...biasanya sebulan xsampai 3 kali aku keluarkan duit...sekali keluar terus banyak banyak...hehe...tapi kali ni aku keluarkan duit sikit2 je sbb takot nnt aku guna banyak plak..tengahari td after kuarkan duit dari atm cam bese aku minta resit...bila tengok kat resit ada plak ayat ni :



" Anda telah membuat 4 pengeluaran tanpa caj pada bulan ini. Caj 50 sen mungkin dikenakan untuk pengeluaran berikutnya tertakhluk pada baki akaun"




tapi kan apa maksudnye  Caj 50 sen mungkin dikenakan untuk pengeluaran berikutnya tertakhluk pada baki akaun ?? apa kiranya kalo baki akaun sikit dia xkenakan caj ke??

No comments: