Followers

Tuesday, November 30, 2010

cuti=cari duet

hey hai...
apa korg buat cuti ni??
melepak kat umah je ke??
jadi surirumah sepenuh masa??
atau
korang kerja sambilan??
aku??
apa yang aku buat cuti ni??
hehehe...
i jadi gadis penjual pisang goreng la...
hahhaha..
mak aku buka gerai makanan..
ala yang jual nasi, pisang goreng n etc tu...
so, cuti ni aku tolong la mak aku kat kedai...
at least xde la bosan sgt kat umah...
nak cari kerja lain cam xberbaloi je..
ye la kan, cuti xsampai sebulan pun...
baik aku tolong mak aku kat kedai...
wpun tolong je mak aku still kasi gaji taw even xde la mahal sgt pn..
keje nye pun xde la penat pn...
sekadar tolong sikit sikit je...
and
sambil2 menjual tu sempat la aku baca jurnal yang supervisor aku bagi...
banyak jurnal nye...
setakat arini aku baru je abes baca 2 jurnal...
2pun jurnal yang nipis2 je...
susah gak nak paham jurnal2 ni...
BI aku xde la bagus sgt...
so agak susah la nak paham ayat ayat jurnal tu...
hohoho..
harap harap mampu la abeskan baca semua jurnal jurnal tu...
eh, aku chow dulu la...
jumpa len entri plak...
=)



2 comments:

lea said...

tak tahu pulak mak ko jual pisang goreng

Quzie Fathihah said...

bru b'jinak2 nga bisnes ni...hehe