Followers

Friday, November 12, 2010

misi mencari chenta chanduri.....ke???





~i got dis from sumone kat fb.....uhuhu...macam taw2 je aku tgh mencari...ahakz=p
nway, thanx bro!!~


meh aku share nga korang=))




Tips2 berikut diharap dapat membantu anda serba sedikit dlm memilih lelaki yg benar2 ikhlas dan menyayangi diri anda.

Apabila seorang lelaki benar2 jatuh cinta dan setia akan pada kekasihnya dgn ikhlas, perubahan sikapnya dapat dilihat dgn jelas. Hati lelaki yg dianggap keras selama ini, tiba2 secara semulajadi akan menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dgn relanya. Bahkan lelaki yg mabuk cinta sanggup berkorban dan melakukan apa sahaja utk kekasihnya.Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. Namun kaum wanita janganlah mengambil kesempatan di atas pengorbanan yg dilakukan lelaki utk anda.. [-x

Berikut adalah tanda2 lelaki yg jatuh cinta dgn jujur n ikhlas:

1. Si dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dgn rela dan bukan kerana terpaksa. 

2. Si dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan sanggup berubah demi menyenangi hati pasangannya. (trimas utk lawak2 anda....erk, tetibe la plak...hahaha)

3. Si dia byk menasihati kekasihnya kerana si dia amat menyayangi kekasihnya. (thanx thanx thanx utk nasihat2 itu)

4. Si dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap2. (maksud: mengambil berat stiap apa yg dilakukn oleh kekasihnya) ~tapi jgn sampai t'lalu mengongkong, me dont like ok~

5. Si dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6. Si dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana si dia sentiasa berasa curiga jika kekasihnya dikacau lelaki lain. (dun worry, i setia!!heee)

7. Si dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya. (ala, dia kawan i je...huhu)

8. Si dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya. (ish, sensitip la u ni.....hahahha)

9. Adakalanya si dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana si dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain. (olololololo, comel nye dia =p)

10. Si dia menjadi org yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja. (i nak makan seafood, jom bwk i kuar mkn.....uhuk=0)

11. Si dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk dan dimanjai oleh kekasihnya. (ok, i majok u pujuk then if u majok kalo i xbz i pujuk u ek......erk, dasar la kan nak mcm tu plak...hikhikhik)

12. Si dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama. (ala, kalo cinta jarak jauh cemana??)

13. Si dia sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya. (jgn smpai bawak pistol ble kuar makan nga i dah la......hahahaha)

14. Si dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri.

15. Si dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana si dia tidak mahu kasih sayang antara mereka menjadi luntur. (yes, i do love u darl.....ahakz)

16. Si dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya. (u memang setia........ke?)

17. Si dia cuba meluangkan lebih byk masa dgn kekasihnya walaupun terpaksa mengorbankan masa dirinya sendiri. (baik nye hati u)

18. Si dia membanggakan kekasihnya di depan org lain. (jgn melebih lebih dah la..malu i...erk, mmg kerek seyh)

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, si dia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun si dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya. ( ermmm, not sure bout dis...need to ask him...ooppsss=p)

20. Apabila timbul org ketiga,si dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. (isu org ketiga ni la yg i xsuke....ish2)

21. Si dia menganggap kekasihnya sebagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri. (jgn t'lalu percaya nnt kalo kena tikam dr belakang sendiri yang merana....tapi i'allah i xwat camtu kat u...=p)

22. Si dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau si dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100% mencintai kekasihnya.

23. Si dia sanggup menitiskn air mata demi kekasihnya..Bukan semua lelaki sanggup menitiskan air mata hanya untuk seorang perempuan. (Tidakkah anda terharu melihat seorang lelaki yg sanggup menitiskan air mata demi anda?) (i terkedu bila lihat laki sanggup menitiskan airmata utk i...wink;-) terharu la u)

HARGAILAH MEREKA dan terimalah mereka seadanya… (INSYAALLAH)




Berilah diri anda peluang utk kembali mencintai seorang yg bergelar lelaki.. - Tentang Cinta



pintu hati yang tertutup bukan senang utk dibuka kembali...

~aish, mangga brand apa la yg digunakan itu??lelaki yang paling paling paling paling kuat dan gagah, sila pecahkan pintu hati itu..guna gergaji or alat2 len xmen ek..guna kekuatan anda je..harap maklum~

eh, u kuat x???kalo kuat cpt tlg pecahkan pintu hati ni...hehehe


anda kompem kuat kan???hakhakhak




1 comment:

MiR said...

i like dis entry..huhu