Followers

Tuesday, November 23, 2010

cuti cuti melaka

Salam uoll...

aku terlupa nak update (sila anggap aku sorg blogger yg rjn update blog) pasal trip aku nga kengkawan ke melaka...trip ni sebenarnya sebagai pengubat hati sebab xdapat balik beraya kat rumah T_T
perjalanan dari cheras ke melaka ada la dalam 2 jam..kami bertolak seawal jam 8pagi (kalo xsilap la tp yg pntg mmg awal pagi)...memang seronok la dapat melawat melaka..."Melaka Bandaraya Bersejarah" katakan...banyak tinggalan sejarah yang ada kat sana...berbaloi baloi rasanya aku arrange (la sangat) trip ni...huhu...ala, yang pergi pun sebuah kereta je a.k.a 5 orang...sangat enjoy dapat pose macam model n dapat tangkap gambar dengan banyaknya....eh, xbanyak pun sbnrnya coz kamera cik lea kehabisan bateri...kamera aku plak kat rumah...so, terpaksa menggunakan nset canggih miss suet kee....mujur ada nset dia, kalo tak mmg xbyk la gmbr ktorg...tambahan pula cik lea ni memang kaki bergambar...hehehe


sebelum berjalan kita penuhkn perut dahulu ye...
sy kepedasan 'kot' makan taufu fa halia....

phang a.k.a driver kami...hehe

lea n sree...

SATU MALAYSIA=)

yea, bergambar...
kita mulakan lawatan kita dengan melawat tempat ni...
ehem, lupa plak apa nama bangunan kat sini

meriam buluh

me n long lost sis....oh, kat belakang ada org tgh menyibuk...hehe
SATU MALAYSIA
(kalo ada p'tandingan fotografi 1malaysia, nak hantar gmbr ni la=p)



sesi membeli cenderahati utk diri sendiri...
kat sini ada jual rantai n boleh tulis nama atas loket rantai tu...
rm 5 je tapi aku xbeli pun...

aku dah cuba sehabis baik utk bg paham apa yg t'tulis kat batu tu tapi ilmu xcukup la, kena g tuntut lg...=p


me n sree

suet kee n lea



ayu dan macho.....ke??
ahakz =p


p/s: sekian ye, nantikan kemunculan kami di episode akan datang =P

1 comment:

DarkArtz said...

sampai ke melaka.......
korang memang banyak duit......
huhuhu.....
aku dah pokai dah......