Followers

Saturday, April 4, 2009

saya jadi.........

salam..


macam suspen je entri kali ni..hehe
saya jadi apa ek..
mesti t'tanya2 kan..
x ada apa pun sebenarnya..hihi
ish..
macam xpuas hati la plak kalo xbagitaw kat korang...
sebenarnya..
saya ni ada bakat terpendam taw..
mesti terkejut kan??!!!
bukan menyanyi...
bukan berlakon..(tapi ada sikit la bakat ni)
hmmm...
sebenarnya bakat mekap kan orang..
nak kata terer 2 xda la sangat..
tapi boleh la sikit2..
kawan2 saya pun percaya kat saya..
selalu minta tolong saya mekapkan dorang kalo dorang ada event..
memang seronok dapat mekap orang..
coz saya buat apa saja yang saya suka..hihi
saya boleh tonjolkan kreativiti kat muka dorang..heeeeeee
tapi setakat ni kira ok la..
hasilnya boleh dibanggakan...
walaupun x seterer mak andam kat luar 2...
ni pun saya baru lepas mekapkan romate..
malam ni dia ada dinner..
kat mata dia saya buat smoking eye..
boleh tahan gak la..
tp alat mekap limited..
kalo tak, mesti boleh tambah2 lagi..
kalo dapat guna eyeshadow yg lembap lagi lawa..
kan3......
nnt nak beli la..
nak cari jenama MAC..
jenama ni boleh tahan la..
tapi mahal wei...
hehehe..
dan..
nak amik kursus pasal mekap ni leh x??
kat mana ek..
kat usm ni mana ada..
xkira..
nak cari jugak tempat yang ajar pasal mekap orang ni..
mana taw lepas habis belajar ni boleh buka bisnes sendiri..
insyaAllah...

ni bukan romateku yerr..

No comments: