Followers

Tuesday, April 21, 2009

bertambah lagi


salam..
bertemu lagi kita..hehe..
kesian kat orang yang setia menanti saya update blog ni..
maaf ye..
sekarang sibuk ..
maklum la musim exam..
anda nampak kek kat atas 2..
apa maknanya??
betol2..
seperti yang anda tahu..
20/4 kan birthday saya..
tapi kek itu hanyalah gambar semata2..
cantikkan kek 2..
kalo la dapat makan kek 2...
yummm..
sedapnya..
dah lama tak makan kek ni..
sesapa yang teringin nak belanja saya makan kek, plz mesej me ASAP..
hahaha..
lawak betol la saya ni..
mana la ada orang senang2 nak belanja makan kek..
tapi kalo ada bagus la..
beruntungnya diri ini..
hehe..
kalo dapat kek secret resepi lagi bagus..
ish..
demand la plak..
=)
sebenarnya..
saya tulis entri ni sebab nak ucapkan thanx banyak2 (ayat stacy) kat semua kawan2 tersayangku yang sentiasa ingat birthday kawanmu ini.. (panjang giler ayat)
tak kira dimana anda berada..
yang jauh juga yang dekat..
thanx atas wish korang semua..
maaf la kalo saya xreply mesej anda..
agak busy sekarang ini..
dan kepada yang tak ingat 2..
sila lah ingatkan diri anda..
next year jgn buat2 lupa lak..
heeeeee
dan terima kasih yang specel untuk kawan2ku yang sudi keluarkan duet, belikan hadiah untukku..
terima kasih ye..
saya akan simpan hadiah anda itu..
(haida, candy dalam botol susu ni bleh ke aku makan?..ke ko nak suh aku simpan sampai berkulat?..hehe..botol susu 2 menunjukkan yang aku masih muda lagi..kan haida???!!)

2 comments:

DarkArtz said...

terimalah hakikat........
kau dah makin tua, bukan masih muda........
har3........

Quzie Fathihah said...

ish..
aku dah lama terima hakikat itu..
dush!!
ko memang xpuas hati ngan aku..
aku taw la aku ni awet muda..
xyah jelez2 yer..
haha