Followers

Tuesday, April 21, 2009

pIcAsA 3

salam..

saya baru je download picasa 3...
seronok la dapat edit gambar guna picasa..
ish..
mcm dah abes exam la plak..
huhu
biasa la..
petang td enjoy jap..
ilangkan tension dlu..
lepas 2 baru la boleh study..
saya masih ada 3 paper lagi..
analytical, human gene dan biostat..
berderet lak 2..
sabar je..
heee
kat bawah ni saya ada upload gambar yang saya sempat edit..
biasa2 je..
maklum la..
baru belajar..
k..
njoy d pictures..
chow..
nak kuar makan..
bye..


ni gambar dengan coursemate time raya psk ari2..


ni plak bersama romateku..kat jamuan raya 2 gak


ni pun sama..saja nak perkenalkan romateku..lepas ni mesti rindu sama mereka




3 comments:

DarkArtz said...

HIDUP PHOTOSHOP!!!!
hahaha.........

Quzie Fathihah said...

photoshop???
heeeeeeee

Lea Isnawi said...

aku pun lagi suke photoshop
lalala~