Followers

Thursday, April 9, 2009

untitled

semalam..
tgk stdy..
adik saya, angah sms..

long, mu taw x abah sakit..

saya tergamam bila dapat msg 2..
dlm kepala ni dah t'tanya2 abah sakit apa..
hati dah risau..
saya reply sms 2..
x boleh..
kena call gak..
saya call adik saya 2..
tanya abah sakit apa..
katanya darah abah nek.. (hypertension)
demam..
malam kelmarin abah muntah2,pening..
sebelum ni abah ok je..
deman biasa 2 pernah la..
adik saya tak bagi call abah..
abah dah tidur waktu 2..
xnak kacau abah tidur..

lepas call adik. saya cuba sambung study..
tapi xboleh nak concentrate..
hati dah gundah..
saya call mak saudara saya plak..
abah ada kat rumah dia..
(tempat kerja abah dekat dengan umah makcik saya..kawan abah yg tolong hantar abah ke rumah makcik..abah xbalik rumah sebab xbleh drive)
makcik saya cakap abah dah ok..
cuma pening2 je..
xboleh nak drive..
dia pesan xpayah risau sangat..
abah dah ok..
lega sikit hati ni..
kalau la exam lambat lagi..
mesti saya dah balik rumah..
mudah2an abah cepat sembuh..
kembali sihat..
amin..

1 comment:

Mohd LukMan said...

aku turut bersimpati ngan ayah ko.. mudah2an dia sihat kembali.. amin.

ko jangan r riso sgt ek... lepas 1st exam nih ko kelik r umah jap.. huhu