Followers

Tuesday, April 21, 2009

hancur sudah :-(

salam..

hancur sudah..
apa yang hancurnya???
pathology..
hari ini saya exam paper pathology..
saya memang dah takut giler ngan paper ni..
killer wei..
dah la 3 kredit hour..
memang rasa tak yakin dengan paper ni..
semalam paper pharmacology..
alhamdullilah..
sekurang2nya saya boleh jawab dengan baik..
tapi paper hari ni memang teruk..
tak taw la apa yang saya ngarut..
dr kompem pening baca jawapan saya 2..
sory la dr..
saya xtaw nak bagi jawapan apa lagi..
2 je yang mampu saya bagi..
agak tension ngan paper hari ni..
tapi nak buat macam mana kan..
benda dah lepas..
pengajarannya..
lepas ni jangan dok suka study last minute lagi..
kan dah blur time exam..huuuuuuu
memang kecewa teramat sangat ngan patho..
apa maw buat????
tidur???
xnak..
asyik tidur je..
ada benda lain tak yang boleh kembalikan hari2 ceria saya???
shopping???
suka2..
tapi..
malas la..
nak dok bilik je..
sambil usha blog orang..
hehe..

No comments: