Followers

Thursday, April 16, 2009

<><><><><>

salam..

celoteh sebelum tidur..
semangat seyh study malam nie..
hehe..yela 2:p

arini birthday xclassmate saya kat sekolah dlu..
act saya tak ingat pun birthday dia..
sekarang ni memang selalu lupa la birthday kawan2..bukan nyanyuk yer
t'ingat 2pun sebab ada kawan saya yang sorang ni mintak nombor tepon birthday girl ni..
so, saya wish la kat birthday girl ni..
Nurhasnida Othman namanya..
kami panggil dia Ida..
orangnya cun melecun..
rumah dia selalu jadi tempat lepak ktorg dari time sekolah sampai la sekarang..
ingat lagi kisah dulu2..
time 2 ktorg tengah PMR..
tiap kali abes paper, ktorg mesti g lepak rumah dia dulu sblm balik rumah..
1 day, on the way dari sekolah 2..
nampak la pokok jambu kayu yang lebat buahnya..
betul2 kat tepi jalan..
pokok 2 seolah2 memanggil kami untuk menikmati kelazatan buahnya..
ktorang apa lagi..
berentikan motor..dulu p skolah pakai motor..hebat x??hihi
ktorg cari la kayu atau pape je yang boleh digunakan untuk 'bidas' (xtaw la bahasa betulnya apa) buah 2..
bila ada orang lalu je ktorng stop jap..
buat2 la kononnya motor rosak..giler jahat kan
bila orang dah blah ktorg sambut balik kerja jahat 2..
sampai la ktorg rasa penat 'bidas' buah 2..
banyak jugak dapat..
pastu apa lagi..
merempit la ke rumah kawan saya ni, Ida..
kat rumah dia ktorg makan jambu kayu sepuas2nya..
makan dengan colek..ssseeedapppp hingga jilat jari..
tambah lak dengan air pandan dan keropok..
memang kenyang..
dah abes makan, balik umah untuk tidur..
petang 2 plak ada paper lagi..hihi
ni la best student SEMAKMUR..
hehe..

back 2 story..
birthday girl 2 mst t'kejut bila dapat wish dari saya..
yela..
dah berapa tahun tak wish dia..
lepas spm memang dah tak wish dia..
selalu lupa..huhu


4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Mohd LukMan said...

aku nak komen skit kat 'wajah2ku yang satu...' gambar kat 1st row tu, tembam tul pipi ko cam kueh pau.. huhu... tu mase bila?? sek menengah ek??

Quzie Fathihah said...

haha..tembam cam kueh pau ek..2 gmbr aku kat matrik dulu la..memang tembam r dlu..tapi skang dh xtembam cam dlu kan???!!huhu..sukenye

Mohd LukMan said...

alah klu pipi cam kueh pau r bagus coz senang skit mak ko nak cubit klu ko nakal... hihi...