Followers

Friday, April 17, 2009

Maaf

salam...
maaf pada anda semua..
saya tak perasan sekarang ni saya selalu pendekkan perkataan2 kat entri...
dulu guna bahasa penuh je kan..
tapi sekarang dah tukar pada habit lama..
heeeee..
maaf yee..
biasa la..
kalo dah syok menaip tu..
semua benda tak ingat dah..
tapi rasanya..
anda masih lagi boleh faham ayat2 saya tu kan??..
bagus2...
ok..
teruskan kerja anda 'skodeng' blog ni ek..
chow!!


yes..berjaya jugak nak letak gambar gediks..hehe..jangan berani kutuk2 plak

4 comments:

DarkArtz said...

aku nak kutuk sebenarnya gambar kau ni........
tapi tak mengapalah, nanti kau nangis lak........
huhuu........

Miss Q said...

ish..ko memang aza..kalo xkutuk aku, agaknya xlena ko tido mlm..huahua..kutuk la..aku terima dgn hati yg terbuka..(aku sepak gak mamat ni)

Mohd LukMan said...

haha.. aku nak kutuk gak... memang gedik r.. pas2 senget lak tu... cam minah seget.. hehe

satu lagikan gambaq yg mata satu tu mengerunkanlah... hehe

jangan menangis ek... kan dah nak celebrate bday ke-21... ti aku belikan hadiah.. nak pe?? kueh pau.. haha

Miss Q said...

haha..suka ati ko la lukman..aku xkisah org nak kutuk pun..huhu..aku taw aku ni sapa:{

hehe..nnt ada masa aku tukar gambar profile 2..

weh, ko dah buat satu janji dengan aku..haha..hadiah bday..aku tggu apa hadiahnya..tp yg penting bukan kueh pau..aku xsuka..kalo kueh pau yg aku buat aku makan r..hihi..mesti ko xtaw aku pandai wat kueh pau kan??...hahaha