Followers

Monday, March 7, 2011

Jangan Pandang Camera

Assalamualaikum...


Maaf la ye, beberapa hari ni menyepikan diri plak...
Ucecece...macam la ada orang kisah kan??hahaha
Silent readers blog ni (ada ker??) mesti kisah kan...huhu


Ok, straight to d point...
Entri ni sempena mengjoinkan-diri-setelah-ditag oleh Lea...
Contest ni dianjurkan oleh Cik Empunya Blog Ini ...
Kalo nak taw lebih lanjut pasal syarat-syarat penyertaan silalah terjah blog dia ye...



Sebenarnya aku xda banyak sangat gambar yang tak pandang kamera...huahahaha...
ayat poyo ok...tiap kali snap mesti aku pandang kamera...hikhikhik
jenuh jugak la nak mencari gambar yang sesuai...
akhirnya, yang ni jadi pilihan hati...


ini gambar time muda-muda dulu...ahakz...
sekarang pun masih muda lagi okeh=p
ni memang gambar tak pandang camera sebab ni gambar candid..


Ok, sekarang saya mau tag:


p/s: tak sabar mau menamatkan zaman bujang study ni!!!hehehe

1 comment:

FurBall said...

aku skali lagi di tag utk join contest nih..nampak gaya nya mmg kena join r nih..masalah nye..aku dua kali lima ngan ko..mn ada gambar tak pandang kamera..akunak mampus suka suki sg camwhoring nih!!