Followers

Tuesday, March 1, 2011

Header ku Cun seperti Diriku


Kali ni join segmen lagi tapi bukan dari Bro Ben...
Segmen ni dari Maere aka Miss Librarian...
kenapa aku beria nak join segmen ni???
Sebabnya kalo bertuah badan dapat la header free hasil tangan dari Maera...huhu
Memang teringin okey!!!
Lagipun header yang dia pernah buat sebelum ni cantik cantik...
Contoh terdekat header blog dia...
Haaa...yang tu hasil tangan dia la tu...
Tengok kat bawah ni, cantik kan??

❀✿ MISS LIBRARIAN ✿❀

Kenapa aku nak Maera designkan header untuk blog aku??

1. Sebab yang paling utama, BLOG NI TAKDE HEADER...tulisan je tu tak dikira header la ye...hahahaha...so, kalo Maera bleh designkan header sangat sangat bersyukur okey...aku nak design sendiri pun tak berkesempatan plus tak pandai la bab edit mengedit ni...

2. Sebab yang kedua ialah aku tengok Maera ni KREATIF bab edit mengedit and design header ni...so, tak salah kiranya Maera mengasah kekreatifan dia biar tajam lagi dengan tolong mendesignkan header untuk blog ni..huhu

Cukup la kot dengan dua sebab tu ye...Maera, tolong design header untuk blog ni ye!!!hehehe...



2 comments:

Anonymous said...

selamat berjaya...dia mmg pndai buat header.saya follow kamu...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

haha~ zoey puji lebey lak..malu ar.. =)