Followers

Saturday, March 12, 2011

Jika anda suka saya sila berikan masa pada saya....

Assalamualaikum....

*pic credit to enchek google*

Pernah tak lelaki luahkan perasaan kat kau??mesti pernah kan...kalau tak takda la korang berkapel kapelan sekarang...hehehe..kalau aku la kan, kalau la ada lelaki luahkan perasaan suka dia kat aku...aku tak boleh terus bagi jawapan at the time dia cakap dia suka aku...i'll need maximum 1 week kot untuk bagi jawapan...hahaha...gila lama kan??macam lelaki tu nak ajak kahwin je...kalau ajak kahwin amek masa dua minggu la kot sebelum bagi jawapan...kenapa lama sangat masa yang aku perlukan???sebab aku kena pikir banyak perkara...aku kena pikir samada aku boleh terima dia as a BF, aku kena pikir boleh ke aku bagi komitmen pada relationship tu...seriuosly aku cakap, buat masa sekarang aku takut untuk ada komitmen esp dalam relationship macam ni...mungkin jugak aku takut untuk hadapi penghujung relationship itu...aku taknak la pisang berbuah banyak kali...kalau dua kali okey lagi...hehehe...dan aku akan pertimbangkan bermacam lagi consequence dari relationship tu...itu sebab kalau la kau nak luahkan perasaan suka kau kat aku, bagi aku masa sebelum kau dapatkan jawapan dari aku...kau perlu sabar, itu yang penting...=)

No comments: